ca
Diputació de Girona i Patronat de Turisme

Tres alemanys, protagonistes en les finals del Costa Brava Girona Basket

Els equips alemanys de l’Oberpfalz Hunters i el Berlin BN disputaran la final de la categoria Cadet del Costa Brava Girona Basket. El també alemany München s’ha colat a la final Infantil, que disputarà davant del Grup Barna. En categoria Mini la final serà catalana.

En Cadets, l’Oberpfalz Hunters es va imposar a la semifinal al Claret Las Palmas per 97-63; mentre el Berlin BN derrotava l’Ulm en el duel d’alemanys per 74-65. Els dos partits van ser molt disputats i no es van decidir fins als darrers minuts.

En Infantils, el München va classificar-se per la final en vèncer el Laguna Tenerife per 70-61; mentre que en un final molt igualat i després d’un primer temps de més d’una hora, el Grup Barna derrotava el Colegio Nuryana de Tenerife per 77-66. Avui, la final a les dotze al pavelló de Sant Gregori, mentre a la mateixa hora a Salt es jugarà la consolació.

I en categoria Mini, la final serà catalana, després que el Time Travel barceloní derrotés el Valladolid per un ajustat 67-64 i el Grup Barna acabés guanyant el Vic en un ajustat final, per 70-75. El partit d’avui es jugarà a Vilablareix a partir de les dotze del migdia.

Aquesta darrera jornada de competició arrancarà a les nou del matí, per disputar tots els partits de classificació final.